Timberland logo

A Timberland szemüvegkollekciója megtestesíti mindazt, amit a Timberland márka képvisel a világban: sokoldalúság, innováció, a részletekre való odafigyelés és környezettudatos hozzáállás. Ennek jegyében a 2016 évi kollekciót kényelmesre, színesre és környezettudatosra tervezték: rugalmas anyagok, pihekönnyű keretek, könnyen illeszkedő alkatrészek teszik a szemüvegek viselését kellemessé. Az organikus anyagok alkalmazása pedig hűen tükrözi a Timberland környezettudatos hozzáállását, amely nem csak a szemüvegeket, hanem a Timberland minden más termékét is jellemez.

A Timberland márka története 1952-ig nyúlik vissza, amikor Nathan Schwartz megalapította cipőgyárát. A Timberland márkanév azonban csak 1972-ben bukkant fel először, amikor a cipőgyár ezen a márkanéven mutatta be vízhatlan bakancsát. A Timberland 2007-ben vezette be a piacra Earthkeepers nevű cipőjét, aminek újdonsága abban rejlett, hogy újrahasznosított anyagok felhasználásával készült. A cipőt hamarosan követte egy sor más ruházati termék és kiegészítő, amelyek szintén mind újrahasznosított, organikus és megújítható anyagokból készültek.

Nem véletlen a Timberland számára a környezetre való tudatos odafigyelés. A Timberland célja az, hogy a világ legnagyobb környezettudatos “outdoor” márkájává váljon.  Az “outdoor” fogalom mára széleskörű értelmezést kapott kezdve a természetbe tett kirándulásoktól, a hétköznapokból való kitörés ritka és értékes momentumain keresztül a városi hétköznapoknak a szabadban eltöltött idejéig. A Timberland ezekben a pillanatokban nyújt stílusos de nem hivalkodó megoldást.

tb9081_02d

TB 9081_02D

tb9094_02r

TB 9094_02R

tb9087_01d

TB 9087_01D

tb9098_02r

TB 9098_02R

TB 1361_052

TB 1339_013

TB 1348_091

TB 1350_002