A Diesel-t Renzo Rosso hozta létre 1978-ban azzal a szándékkal, hogy az amúgy hétköznapi viseletet jelentő farmerből létrehozzon egy olyan ruhadarabot, ami az önkifejezés egyik eszköze lehetne. Az ötlet olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy a Diesel-ből néhány év alatt egy világszerte ismert avantgarde márka lett.

Az 1991-ben elindított nemzetközi reklámkampány pontosan kifejezésre juttatta a márka mondanivalóját: az önkifejezés bátorsága, ironikusság, függetlenség, a hagyományokkal történő szembeszegülés, non-konformizmus, a szokatlan, meghökkentő ötletek megjelenítése.

Bár a márka elkötelezettsége a farmer iránt a mai napig megmaradt, a ruházati cikkek mellett ma már egy sor kiegészítő készül a Diesel eltéveszthetelen stílusában. 2012-ben indult újra gyártásnak az egyik kedvenc kiegészítő: a napszemüvegek és optikai keretek, amelyek ma megtalálhatóak a nagyobb optikai üzletekben.

dl0184_92w

DL 0184_92W

dl0169_92l

DL 0169_92L

dl0166_02b

DL 0166_02B

dl0161_20c

DL 0161_20C

dl5156_001

DL 5156_001

DL 5194_005

DL 5177_067

DL 5205_056